Mange bilværksted virksomhedsejere er ikke klar over vigtigheden af et websted for deres virksomheds fremgang og væksten af deres brand. Mange små virksomheder har et dårligt webstedsdesign, der repræsenterer deres virksomhed, mens andre slet ikke har et websted eller tilstedeværelse på nettet. Hvis dette er dig, så er resultatet: Det er frustrerende for dine potentielle kunder og svært at finde dig.
Omkring 50% af folk mener at et websteds design som den vigtigste faktor i beslutningen om en virksomheds troværdighed. Dit websted repræsenterer dig overalt i verden. Og er det første skridt i at overbevise en kunde om, hvorvidt vedkommende skal vælge dig eller ej.
For små virksomheder, især hvis du står over for omkostningsudfordringer eller begrænsede tekniske færdigheder, kan det virke skræmmende at investere i en veldesignet, professionel hjemmeside. Eller hvis du allerede har et fungerende forældet websted, kan du tvivle på værdien af et redesign.
Undersøgelser peger på, at i dagens digitale markedsplads bliver virksomheder uden en hjemmeside set som mindre troværdige og kan se ud som om de har noget at skjule. Som følge heraf hæmmer dette en virksomheds succes og chancen for at få kunder, selvom du har det bedste produkt eller den bedste service i verden.
Betydningen af en god hjemmeside for en mekaniker bør ikke overses i nyere tid. Her er nogle grunde til, hvorfor du har brug for en hjemmeside til dit værksted.
Fremvis dit arbejde eller dine tjenester
Hjemmesiden giver dig og dit værksted en fantastisk mulighed for at vise, hvad du allerede har arbejdet med.
Ikke kun hvad du har gjort, men hvordan du eller dit produkt hjalp andre med at løse deres problem.
Din virksomhedshjemmeside er centrum for din markedsføring
Uanset hvilke slags markedsføring du har planer om at fører, er det første sted, hvor det skal gå live, din hjemmeside. Det første markedsføringstrin er at have en virksomhedshjemmeside.
Det betyder, før du får printet dine brochurer, visitkort og flyers. Alle oplysninger, der kan være nyttige og nyttige for dine kunder, bør være live på din hjemmeside.
Et websted opbygger din virksomheds troværdighed og legitimitet
Dit værksted kan få øjeblikkelig troværdighed. Også hvis du forbinder dette med ovenstående årsag. Du giver dine kunder ekstra information tilgængelig på dit websted.
Du vil spare tid
Uanset hvad din din værksted sælger, tjenester eller produkter. Din hjemmeside kan besvare mange spørgsmål fra dine kunder.
Dette kan tage meget tid i din travle tidsplan. Det tager tid at besvare spørgsmål på din telefon eller e-mail (selvfølgelig vil der stadig være e-mails).
Salget af onlinebutikker vokser
Procentdelen af webshops stiger årligt. Flere og flere mennesker køber online, fordi det er billigere og mere bekvemt. Selvfølgelig skal du ikke snydes og tro, at fysiske butikker forsvinder, det gør de ikke.
Men du kan øge din omsætning, hvis dit værksted også tilbyder online salg af reservedele ved hjælpe af en netbutik. Ikke kun fordi du vil sælge mere online, men fordi du vil øge salget i din fysiske værksted. Køb webshop.
Dine konkurrenter har en virksomhedshjemmeside
Jeg gemte denne til det sidste. For forhåbentlig vil du se, at dine konkurrenter kan og vil overhale dig, hvis du ikke vil være forsigtig. Og hvis du stadig er i tvivl om, hvorfor små virksomheder har brug for en hjemmeside, vil denne hjælpe dig med at indse, at du har brug for en.
Kunder i disse dage undersøger, hvad de skal købe online. Dette er normalt udgangspunktet for købsbeslutningen.